В Укравтодорі запроваджується комплаєнс функція в межах реалізації Плану заходів з протидії корупції
Ключовою метою впровадження комплаєнсу є – побудова ефективної системи заходів щодо управління ризиками в основі яких – існуючі процеси та політики.
Відповідно до Плану заходів Укравтодору, схваленого Керівним комітетом високого рівня з питань впровадження Меморандуму про взаєморозуміння між Урядом України та ЄБРР в Укравтодорі будуть впроваджені наступні кроки:
-
ІТ-інструменти для управління дорожнім господарством та внутрішні комунікації;
-
Кодекс етики та поведінки, зокрема і щодо одержання подарунків та врегулювання конфлікту інтересів;
-
політик і процедур, котрі визначатимуть роль кожного працівника у процесі комплаєнсу в усіх ключових сфер діяльності Укравтодору.
Вищезазначені заходи допоможуть зробити роботу держагентства більш ефективною, адже Укравтодор став першим державним органом, який впроваджує сучасні антикорупційні практики ЄБРР в Україні.
Нагадаємо, у грудні 2020 року було підписано угоду між Укравтодором та ЄБРР, що включає не лише будівництво і реконструкція доріг, але і впровадження чотирьох реформ для дорожньої галузі, зокрема і ключової – антикорупційної.
Відповідальним за впровадження комплаєнс функції в системі Укравтодору – Сектор з питань запобігання та виявлення корупції. (контактний телефон: (044) 287-54-83, e-mail: antycor@ukravtodor.gov.ua).