Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Прес-центр » Новини » В Укравтодорі запроваджується комплаєнс функція в межах реалізації Плану заходів з протидії корупції

В Укравтодорі запроваджується комплаєнс функція в межах реалізації Плану заходів з протидії корупції

Ключовою метою впровадження комплаєнсу є – побудова ефективної системи заходів щодо управління ризиками в  основі яких – існуючі процеси та політики.

Відповідно до Плану заходів Укравтодору, схваленого Керівним комітетом високого рівня з питань впровадження Меморандуму про взаєморозуміння між Урядом України та ЄБРР в Укравтодорі будуть впроваджені наступні кроки:  

  • ІТ-інструменти для управління дорожнім господарством та внутрішні комунікації; 

  • Кодекс етики та поведінки, зокрема і щодо одержання подарунків та врегулювання конфлікту інтересів;

  • політик і процедур, котрі визначатимуть роль кожного працівника у процесі комплаєнсу  в усіх ключових сфер діяльності Укравтодору.

Вищезазначені заходи допоможуть зробити роботу держагентства більш ефективною, адже Укравтодор став першим державним органом, який впроваджує сучасні антикорупційні практики ЄБРР в Україні. 

Нагадаємо, у грудні 2020 року було підписано угоду між Укравтодором та ЄБРР, що включає не лише будівництво і реконструкція доріг, але і впровадження чотирьох реформ для дорожньої галузі, зокрема і ключової – антикорупційної. 

Відповідальним за впровадження комплаєнс функції в системі Укравтодору –  Сектор з питань запобігання та виявлення корупції. (контактний телефон: (044) 287-54-83, e-mail: antycor@ukravtodor.gov.ua).