ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОБОРУ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФРАСТРУКТУРНІ ПРОЕКТИ»
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1216, постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2025 року № 362 та наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 07 травня 2025 року № Н-209 буде проведено добір на посаду Директора Державного підприємства «Інфраструктурні проекти».
Найменування підприємства: Державне підприємство «Інфраструктурні проекти»
(ДП «ІНФРАПРОЕКТ»)
Місцезнаходження ДП «ІНФРАПРОЕКТ»: Україна, м. Київ.
Статус: Державне підприємство «Інфраструктурні проекти» є державним комерційним підприємством, яке засноване на державній власності. ДП «ІНФРАПРОЕКТ» належить до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України. Постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2025 року № 362 ДП «ІНФРАПРОЕКТ» визначене централізованою закупівельною організацією у сфері управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Метою діяльності ДП «ІНФРАПРОЕКТ» є централізувати закупівлі для процесів відбудови України. Місія також полягає у збереженні прозорості, доброчесності та підзвітності відновлення України в частині публічних закупівель. Діяльність ДП «ІНФРАПРОЕКТ» спрямована на забезпечення оптимізації проведення закупівель товарів, послуг та/або робіт шляхом запровадження єдиних стандартів та контролю, підвищення рівня конкуренції та економії коштів державного бюджету без втрати якості і ефективності проведення публічних закупівель.
РОЛЬ ДИРЕКТОРА
Директор ДП «ІНФРАПРОЕКТ» здійснює керівництво підприємством, діє без окремого доручення від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, судах, на підприємствах, в установах та організаціях, у відносинах з іншими юридичними особами і громадянами як в Україні, так і за її межами. Директор забезпечує розроблення проєктів стратегічного плану розвитку, річного фінансового плану, інвестиційного плану на середньострокову перспективу (три - п'ять років) та надання звітів про їх виконання; готує пропозиції щодо вдосконалення роботи ДП «ІНФРАПРОЕКТ» та вносить пропозиції щодо формування стратегії та пріоритетних напрямів розвитку підприємства та здійснює інші повноваження визначені законодавством України, Статутом та актами органу управління майном підприємства.*
ВИМОГИ ДО ПРЕТЕНДЕНТІВ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФРАСТРУКТУРНІ ПРОЕКТИ»
Нижче наведені вимоги, які є обов'язковими для Директора ДП «ІНФРАПРОЕКТ».*
- наявність вищої освіти – не нижче рівня магістр**; наявність юридичної, економічної та/або управлінської спеціалізації є перевагою;
- загальний стаж роботи – не менше семи років;
- досвід роботи на посадах державної служби категорії «А» чи «Б» або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій – не менше п’яти років;
- вільне володіння державною мовою; володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи буде перевагою;
- знання Конституції України та спеціального законодавства (пов’язаного із завданнями та змістом роботи Директора ДП «ІНФРАПРОЕКТ»);
- знання основ державного управління у відповідній галузі.
КОМПЕТЕНЦІЇ ПРЕТЕНДЕНТІВ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА “ІНФРАСТРУКТУРНІ ПРОЕКТИ”
Управління змінами
- орієнтованість на спрощення процедур, підвищення прозорості та ефективності;
- здатність генерувати і впроваджувати нові, перспективні ідеї, впроваджувати інноваційні рішення;
- рішучість та орієнтованість на результат;
- спрямованість на залучення зацікавлених сторін;
- здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
- вміння оцінювати ефективність впровадження змін.
Прийняття ефективних рішень
- здатність своєчасно приймати вчасні та виважені рішення, що ґрунтуються на оцінці існуючих альтернатив і ризиків;
- спроможність іти на виважений ризик;
- автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень.
Лідерство
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
- здатність визначати стратегію розвитку ДП «ІНФРАПРОЕКТ»;
- наявність досвіду стратегічного планування та підтримки інновацій;
- здатність ефективно залучати і використовувати ресурси відповідно до стратегічних цілей і завдань ДП «ІНФРАПРОЕКТ».
Комунікація та взаємодія
- вміння визначати заінтересовані та впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;
- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;
- наявність досвіду проведення ділових переговорів та публічних виступів;
- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.
- здатність забезпечувати умови для дієвого та відкритого громадського нагляду (контролю) за діяльністю ДП «ІНФРАПРОЕКТ».
Досягнення результатів
- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.
Стресостійкість
- вміння управляти своїми емоціями;
- здатність до самоконтролю;
- здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики.
Управління ефективністю та розвиток людського капіталу
- вміння управляти людським капіталом;
- вміння управляти проєктами;
- наявність досвіду налагодження внутрішніх процесів, контролю та оцінки роботи персоналу;
- здатність до делегування та управління результатами;
- здатність здійснювати позитивний вплив на персонал організації, окремих осіб, спрямовуючи їхні зусилля на досягнення стратегічних цілей Підприємства;
- здатність до наставництва та розвитку талантів, мотивувати і стимулювати персонал до професійного розвитку;
- здатність стимулювати командну роботу та співробітництво;
- вміння організовувати роботу і контролювати її виконання;
- здатність до мотивування.
Доброчесність
- здатність спрямовувати власні дії на захист публічних інтересів;
- здатність утримуватись від превалювання приватного інтересу під час виконання посадових обов’язків, не допускати використання посадового становища в приватних інтересах особистих чи в неправомірних приватних інтересах інших осіб;
- знання та дотримання норм професійної етики та законодавства з питань запобігання корупції під час виконання посадових обов’язків та поза їх межами (у тому числі під час ведення особистих сторінок у соціальних мережах).
Робота з інформацією
- здатність працювати з базами даних законодавства;
- здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею, використовувати цифрові управлінські ресурси.
НЕ МОЖЕ БУТИ призначена на посаду Директора ДП «ІНФРАПРОЕКТ» особа, яка:
- була або є засновником, акціонером (учасником), керівником, членом наглядової ради, співробітником чи представником особи, до якої уряд України застосовував особисті, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції);
- посідає виборні посади та/або є посадовою особою органів державної влади та/або місцевого самоврядування;
- має неповну цивільну дієздатність;
- має непогашену судимість;
- має конфлікт інтересів.
ПРОЦЕС ДОБОРУ ПРЕТЕНДЕНТІВ
- Оголошення добору претендентів.
- Отримання та оцінка поданих документів претендентів.
- Співбесіди з потенційними претендентами, що проводяться рекрутинговою компанією.
- Визначення та формування короткого списку претендентів та подання короткого списку до Робочої групи рекрутинговою компанією.
- Співбесіди Робочої групи з кандидатами.
- Співбесіди з Головою Агентства відновлення.
- Визначення переможця.
- Призначення переможця на посаду головою Державного агентства з питань відновлення та розвитку інфраструктури України після проведення спецперевірки.
СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ:
1. Юрій СВЕРБА – заступник Голови Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України – голова Робочої групи.
2. Богдана ЯРЕМЧУК – начальник Відділу управління персоналом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України – заступник голови Робочої групи.
3. Олена ЩЕРБАН – голова Ради забезпечення прозорості та підзвітності Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України – член Робочої групи (за згодою).
4. Ольга РЯБОВА – начальник Управління автомобільних доріг Міністерства розвитку громад та територій України – член Робочої групи (за згодою).
5. Крістіна АРТЕМЕНКО – експертка з публічних закупівель – член Робочої групи (за згодою).
6. Олена СТАРОДУБЦЕВА – керівниця Центру вдосконалення закупівель громадської організації «Інститут Київська школа економіки» – член Робочої групи (за згодою).
7. Костянтин НЕВЯДОМСЬКИЙ – керівник практики консалтингу компанії EY в Україні – член Робочої групи (за згодою).
8. Богдана ОНИСЬКІВ – головний спеціаліст відділу добору, оцінки та розвитку людського капіталу Управління персоналом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України – секретар Робочої групи.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТРОКОВІСТЬ ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ
Директора ДП «ІНФРАПРОЕКТ» буде призначено на посаду за строковим трудовим договором, термін якого зазначається в контракті, або до спливу 12 місяців після припинення чи скасування воєнного стану.
Для участі у доборі претендент подає особисто або надсилає електронною поштою ЗАЯВУ про участь у доборі українською мовою за формою, наведеною в додатку 1.
Разом із ЗАЯВОЮ претендент подає наступні документи українською мовою:
1) мотиваційний лист із зазначенням основних мотивів для зайняття посади (додаток 2);
2) резюме в довільній формі;
3) згода на обробку персональних даних (додаток 3);
4) копія документа, що посвідчує особу;
5) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
6) копію документа, що підтверджує зміну прізвища (за наявності);
7) копії документів про освіту (з додатками), наукові ступені та вчені звання (за наявності);
8) документи, що підтверджують наявність у претендента досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (копія трудової книжки, послужний список або інші документи, що містять відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері та на керівних посадах, Індивідуальні відомості про застраховану особу (Форма ОК-5));
9) копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2024 рік, яка подається за бажанням претендента або після визначення особи переможцем добору, до дня призначення її на посаду директора Підприємства***;
10) заяву про відсутність конфлікту інтересів, підписану претендентом (додаток 4);
11) копію військово-облікового документа – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, оформленого у паперовій формі (на бланку) або роздрукований та відсканований військово-обліковий документ в електронній формі (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12) копія реєстраційного номера облікової картки фізичної особи - платника податків (у разі відсутності ідентифікаційного номеру – серія та номер паспорту громадянина);
13) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»; ****
14) інші документи, які претенденти можуть надати за бажанням, що підтверджують їх переваги, досвід, професійні та/або моральні якості, відповідні знання у галузі публічного управління та адміністрування (наприклад, власне бачення концепції розвитку Підприємства, рекомендації щодо вдосконалення діяльності Підприємства, залучення фінансування тощо).
*Більш детально описано в Додатку 1 до Положення про Робочу групу з питань опрацювання документів та проведення співбесід із претендентами на посаду директора Державного підприємства «Інфраструктурні проекти», затвердженого наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України № Н-209/25-02 від 07.05.2025.
**У разі коли особа, яка претендує на зайняття посади директора, здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту), відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту» така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра.
*** Якщо особа, у якої виник обов’язок подати декларацію кандидата на посаду, незалежно від обставин вже подала щорічну декларацію (з будь-якою позначкою) за 2024 рік, декларація кандидата на посаду за цей період не подається.
**** Для іноземців-нерезидентів необхідно надати Витяг/Довідку у разі потрапляння у рекомендований список кандидатів на призначення, видану уповноваженим органом за місцем постійного проживання претендента на посаду директора Підприємства про те, що претендент не має судимості.
Документи, що видані іноземними органами, організаціями, установами тощо, повинні бути надані на мові оригіналу разом з автентичним перекладом на українську мову (переклад повинен бути завірений власноручно претендентом). Відповідальність за достовірність перекладу несе претендент.
Відповідні документи повинні чітко відображати інформацію.
Відповідальність за недостовірність поданих документів несе претендент.
Прийом документів здійснюється до 15:45 28 травня 2025 року, якщо документи подаються в електронній формі, або до 17:00 28 травня 2025 року, якщо документи подаються особисто.
Документи приймаються в електронному вигляді на електронну пошту ukraine@amrop.ua з копією на info@restoration.gov.ua або за адресою: м. Київ, вул Фізкультури, буд. 9.
Результати добору будуть оприлюднені на офіційному вебсайті Державного агентства з питань відновлення та розвитку інфраструктури України.
Файли для завантажування