Агентство відновлення шукає у свою команду начальника Відділу управління державною власністю
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України (Агентство відновлення) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра з відновлення України – Міністра розвитку громад та територій України
Основними завданнями Агентства відновлення є планування, координація та реалізація проектів з відновлення та модернізація інфраструктурних об’єктів у різних сферах, таких як транспорт, комунікація, енергетика, соціальна інфраструктура тощо.
Запрошуємо до команди Агентства відновлення начальника Відділу управління державною власністю.
Ключовий виклик на цій посаді – забезпечення реалізації функцій і завдань Агентства відновлення з питань, що стосуються управління об’єктами державної власності, здійснення контролю за їх дотриманням, здійснення управління корпоративними правами держави в порядку, а також розроблення проєктів нормативно-правових актів та комплексних пропозицій щодо забезпечення діяльності Агентства відновлення з питань управління об’єктами державної власності.
Основні функціональні обов’язки:
- здійснення керівництва діяльністю Відділу управління державною власністю Агентства відновлення (далі – Відділ), згідно повноважень організація роботи головних спеціалістів, розподіл обов’язків між ними та контроль їх роботи, вжиття заходів щодо вдосконалення організації роботи Відділу, підвищення кваліфікації працівників Відділу, а також виконання покладених на начальника Відділу завдання і доручення заступника Голови Агентства відновлення;
- розроблення пропозицій керівництву Агентства відновлення щодо формування державної політики та нормативно-правового регулювання у сфері покладених на нього завдань, забезпечення їх реалізації, у тому числі проєктів нормативно-правових актів з питань управління об'єктами державної власності;
- здійснення методологічної та організаційної роботи стосовно здійснення управління об’єктами державної власності, що входять до сфери управління Агентства відновлення, у тому числі щодо господарських товариств, щодо яких Агентство відновлення здійснює функції з управління корпоративними правами держави;
- здійснення підготовки управлінських рішень щодо створення, реорганізації та ліквідації підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Агентства відновлення;
- участь у перевірках стану збереження і ефективного використання майна, що перебуває у державній власності, у тому числі щодо господарських товариств, щодо яких Агентство відновлення здійснює функції з управління корпоративними правами держави.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче магістра (релевантної спеціальності);
- вільно володіє українською мовою;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2-х років;
- володіє англійською мовою не нижче рівня В1 (буде перевагою);
- вміє фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- має такі особистісні компетенції як стресостійкість, відповідальність, якісне виконання поставлених завдань, доброчесність, комунікація та взаємодія;
- має знання законодавства (Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про управління об’єктами державної власності»).
Робота в Агентстві відновлення – це:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати своєчасну оплату праці (посадовий оклад 29 330 грн, надбавки і премія);
- отримувати матеріальну допомогу до відпустки у розмірі визначеному законодавством;
- відвідувати закріплені за Агентством відновлення державні медзаклади (в разі потреби);
- комфортний офіс ст. м. Олімпійська;
- насичене корпоративне навчання (запрошення зовнішніх спікерів).
Умови призначення
Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Термін прийому резюме — до 11 травня 2025 року.
Ел. адреса для резюме: hr.office@restoration.gov.ua. В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО зазначте назву вакансії, що зацікавила.
* Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.