Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Діяльність » Оголошення » Агентство відновлення шукає у свою команду головного спеціаліста відділу документального забезпечення та контролю Управління забезпечення діяльності керівництва

Агентство відновлення шукає у свою команду головного спеціаліста відділу документального забезпечення та контролю Управління забезпечення діяльності керівництва

Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України (Агентство відновлення) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра з відновлення України - Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури.

Основними завданнями Агентства відновлення є планування, координація та реалізація проектів з відновлення та модернізація інфраструктурних об’єктів у різних сферах, таких як комунікація, енергетика, соціальна інфраструктура тощо.

Запрошуємо до команди Агентства відновлення головного спеціаліста відділу документального забезпечення та контролю Управління забезпечення діяльності керівництва.

Ключовий виклик на цій посаді - здійснення попереднього розгляду, приймання та реєстрації документів в паперовій та електронній формах, що надійшли на адресу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.

 

Основні функціональні обов’язки:

  • Здійснення організації роботи в електронній системі документообігу АСКОД.
  • Здійснення організації роботи зі зверненнями громадян, відповідно до чинного законодавства, та контроль за строками їх опрацювання.
  • Здійснення організації роботи із запитами на публічну інформацію, відповідно до вимог чинного законодавства, та контроль за строками їх виконання.
  • Здійснення організації  роботи системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ); здійснення прийому документів та їх відправки.
  • Участь у розроблені проєктів розпорядчих документів, згідно з якими необхідно організовувати процеси роботи з електронними та паперовими документами.
  • Здійснення контролю за строками виконання документів, які надійшли з Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та центральних органів виконавчої влади.
  • Організація роботи з документами з грифом «Для службового користування», відповідно до вимог чинного законодавства.

 

  Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • володіє англійською мовою не нижче рівня В1 (буде перевагою);
  • має досвід підготовки аналітичних документів, звітів;
  • вміє фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
  • має такі особистісні компетенції як стресостійкість, відповідальність, якісне виконання поставлених завдань, доброчесність, аналітичні здібності, ефективність аналізу та висновків, комунікація та взаємодія;
  • має знання законодавства (Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції» );
  • має глибокі знання: Законів України  «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

Робота в Агентстві відновлення – це:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати своєчасну оплату праці (посадовий оклад 15 017 грн, надбавки і премія);
  • отримувати грошову допомогу до відпустки у розмірі визначеному законодавством;
  • відвідувати закріплені за Агентством відновлення державні медзаклади (в разі потреби);
  • комфортний офіс ст. м. Олімпійська;
  • насичене корпоративне навчання (запрошення зовнішніх спікерів).

  Термін прийому резюме — до 12 січня 2025 року.

Ел. адреса для резюме: hr.office@restoration.gov.ua . В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО зазначте назву вакансії, що зацікавила.

* Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.