Агентство відновлення шукає у свою команду головного спеціаліста відділу документального забезпечення та контролю Управління забезпечення діяльності керівництва
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України (Агентство відновлення) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра з відновлення України - Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури.
Основними завданнями Агентства відновлення є планування, координація та реалізація проектів з відновлення та модернізація інфраструктурних об’єктів у різних сферах, таких як комунікація, енергетика, соціальна інфраструктура тощо.
Запрошуємо до команди Агентства відновлення головного спеціаліста відділу документального забезпечення та контролю Управління забезпечення діяльності керівництва.
Ключовий виклик на цій посаді - здійснення попереднього розгляду, приймання та реєстрації документів в паперовій та електронній формах, що надійшли на адресу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Основні функціональні обов’язки:
- Здійснення організації роботи в електронній системі документообігу АСКОД.
- Здійснення організації роботи зі зверненнями громадян, відповідно до чинного законодавства, та контроль за строками їх опрацювання.
- Здійснення організації роботи із запитами на публічну інформацію, відповідно до вимог чинного законодавства, та контроль за строками їх виконання.
- Здійснення організації роботи системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ); здійснення прийому документів та їх відправки.
- Участь у розроблені проєктів розпорядчих документів, згідно з якими необхідно організовувати процеси роботи з електронними та паперовими документами.
- Здійснення контролю за строками виконання документів, які надійшли з Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та центральних органів виконавчої влади.
- Організація роботи з документами з грифом «Для службового користування», відповідно до вимог чинного законодавства.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- вільно володіє українською мовою;
- володіє англійською мовою не нижче рівня В1 (буде перевагою);
- має досвід підготовки аналітичних документів, звітів;
- вміє фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- має такі особистісні компетенції як стресостійкість, відповідальність, якісне виконання поставлених завдань, доброчесність, аналітичні здібності, ефективність аналізу та висновків, комунікація та взаємодія;
- має знання законодавства (Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції» );
- має глибокі знання: Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».
Робота в Агентстві відновлення – це:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати своєчасну оплату праці (посадовий оклад 15 017 грн, надбавки і премія);
- отримувати грошову допомогу до відпустки у розмірі визначеному законодавством;
- відвідувати закріплені за Агентством відновлення державні медзаклади (в разі потреби);
- комфортний офіс ст. м. Олімпійська;
- насичене корпоративне навчання (запрошення зовнішніх спікерів).
Термін прийому резюме — до 12 січня 2025 року.
Ел. адреса для резюме: hr.office@restoration.gov.ua . В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО зазначте назву вакансії, що зацікавила.
* Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.