Агентство відновлення шукає у свою команду начальників Служб відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській, Закарпатській, Рівненській, Сумській та Черкаській областях
АГЕНТСТВО ВІДНОВЛЕННЯ ШУКАЄ У СВОЮ КОМАНДУ:
- начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області ( вул. Покровська,16, м. Житомир);
- начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області (вул. Собранецька, 39, м. Ужгород);
- начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області (вул. Героїв поліції, 19, м. Рівне);
- начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (вyл. Poмeнська, 79/2, м. Cyми);
- начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області (бул. Шевченка, 389 м. Черкаси).
Що ми пропонуємо?
- роботу в одній із Служб відновлення та розвитку інфраструктури в областях (далі – Служба), що належать до сфери управління Агентства відновлення ;
- офіційне працевлаштування;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями.
Основні напрями діяльності Служби:
- забезпечення розвитку та функціонування автомобільних доріг загального користування у відповідній області шляхом їх нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонтів та утримання в інтересах держави і користувачів автомобільних доріг;
- здійснення в межах визначених повноважень заходів з будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту), ремонту, модернізації інфраструктури, об’єктів житлової нерухомості, громадського призначення, виробничого комплексу, соціальної сфери, сфери житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів, управління побутовими відходами (об’єктів оброблення відходів, полігонів), інженерно-транспортної, енергетичної інфраструктури, захисних споруд цивільного захисту, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, військових об’єктів та майна, у сферах авіаційного, залізничного (крім утримання), морського та внутрішнього водного транспорту, автомобільного транспорту загального користування, міського електричного транспорту, у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, а також щодо об’єктів і споруд оборонного та спеціального призначення;
- здійснення в межах визначених повноважень будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури;
- здійснення в межах визначених повноважень розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного та залізничного сполучення;
- здійснення в межах повноважень заходів у сфері безпеки автомобільних доріг.
Завдання, які очікують на начальника Служби:
• здійснювати керівництво діяльністю відповідної Служби, представляти Службу у відносинах з Уповноваженим органом управління, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від їх форми власності, та фізичними особами в Україні та за її межами;
• забезпечувати організацію будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання інфраструктури, об’єктів, щодо яких Служба виконує функції замовника, відповідно до державних будівельних норм і стандартів;
• організовувати та забезпечувати в межах повноважень технічне прикриття та відбудову автомобільних доріг в особливий період;
• забезпечувати в Службі охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності та здійснює постійний контроль за її збереженням;
• розробляти і здійснювати заходи щодо забезпечення функціонування дорожнього господарства у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, під час ліквідації її наслідків;
• забезпечувати здійснення заходів щодо запобігання корупції в Службі та контролю за їх виконанням;
• забезпечувати виконання Службою наказів та доручень Уповноваженого органу управління з питань, що належать до сфери діяльності Служби;
• звітувати перед Уповноваженим органом управління про виконання планів роботи Служби та покладених на неї завдань, про усунення порушень
і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності Служби, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
• нести персональну відповідальність за виконання покладених на Службу завдань;
• нести відповідальність за стан та розвиток мережі автомобільних доріг, сприяє мобілізації коштів та фінансуванню нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонтів та утримання згідно із законодавством;
• відповідати за реалізацію заходів стосовно розвитку та утримання існуючої мережі автомобільних доріг в межах фінансових ресурсів,
що направляються на дорожнє господарство згідно із законодавством;
• відповідати за здійснення в установленому законодавством порядку будівництва, ремонту, модернізації, облаштування та утримання інфраструктури, об’єктів, щодо яких Служба виконує функції замовника;
• відповідати за ефективне та цільове використання, згідно
із законодавством, коштів, що надходять Службі;
• відповідати за збереження державної власності, що знаходиться на балансі Служби;
• розпоряджатися коштами в межах затвердженого Уповноваженим органом управління кошторису видатків на утримання Служби;
• забезпечувати своєчасне та повне подання статистичної, фінансової, бухгалтерської та іншої звітності Уповноваженому органу управління
та відповідним органам державної влади та органам місцевого самоврядування.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте лідерські якості та аналітичні здібності;
- маєте знання основ проектного менеджменту та управління проектами;
- маєте знання методів та способів аналізу, оцінки та прийняття управлінських рішень;
- маєте досвід управління організацією та персоналом;
- вмієте впроваджувати зміни;
- маєте досвід управління будівельними проектами;
- вмієте вирішувати комплексні задачі;
- маєте бездоганну репутацію в своїй професійній сфері;
- вмієте ефективно взаємодіяти як в межах організації так і поза ними;
- стресостійкі, комунікабельні та ініціативні;
- спрямовані на досягнення результатів.
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта другого рівня за ступенем магістра за відповідною галуззю знань або вища освіта другого рівня за ступенем магістра та післядипломна освіта за галуззю знань "Управління та адміністрування" або "Право";
- стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня – не менше ніж 5 років;
- знання законів, постанов, указів, розпоряджень, рішень та інших нормативно-правових актів органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Служби; профіль, спеціалізацію й особливості структури Служби; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і підприємства; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси підприємства; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання
та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етики ділового спілкування та ведення переговорів; трудового законодавства;
- вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
- місячний посадовий оклад у розмірі 39 700 гривень;
- надбавки, доплати, премії відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 року № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об'єднань державних підприємств».
Умови відбору та призначення на посаду:
- строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 29 вересня 2023 року включно на електронну адресу: uk2@restoration.gov.ua із зазначенням в темі листа та резюме посади начальника відповідної Служби, на яку претендує кандидат.
Необхідно також надати заповнений бланк згоди на обробку персональних даних у форматі pdf.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за тел. (044) 287-41-49.
Файли для завантажування