Агентство відновлення шукає у свою команду заступника начальника відділу бухгалтерського обліку, бюджетної та фінансової звітності Фінансово-економічного департаменту
Що ми пропонуємо?
- роботу в одному з провідних державних органів України;
- офіційне працевлаштування;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями.
Завдання, які очікують на заступника начальника Відділу:
- в установленому законодавством порядку проводити бухгалтерські операції в комп’ютерній програмі «Комплексна система автоматизації підприємства ІS-Pro»;
- здійснювати приймання та контроль за правильністю складання первинної документації (авансових звітів);
- забезпечувати документальне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних із відрядженням працівників Агентства відновлення;
- виконувати роботи в Системі дистанційного обслуговування клієнтів (СДО) через програмно-технічний комплекс "Клієнт Казначейства – Казначейство;
- приймати участь у визначенні облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;
- здійснювати у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок, визначати джерела погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного бюджету, удосконалювати порядок здійснення поточного контролю;
- в межах компетенції забезпечувати розгляд звернень, запитів та листів, що належать до компетенції відділу та здійснювати листування з органами державної влади, установами та організаціями з питань бухгалтерського обліку та звітності.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- маєте лідерські якості та аналітичні здібності;
- стресостійкі, комунікабельні та ініціативні;
- спрямовані на досягнення результатів.
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра;
- вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 10 300 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами).
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми ( .docx , 14.20 Кб ))
до 07 вересня 2023 року включно на електронну адресу: uk2@restoration.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за тел. (044) 287-41-49.