ЗАПРОШЕННЯ ДО ВИРАЖЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ
Пан’європейські коридори
ЄБРР – Консультаційні послуги з розробки проектно-кошторисної та тендерної документацій на будівництво і реконструкцію споруд на автомобільних дорогах М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі та М-06 Київ – Чоп, з подальшим виконанням Інженером авторського та технічного нагляду за будівельними роботами.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЕКТ
Сектор бізнесу: Транспорт
Номер проекту: 40185
Джерело фінансування: ЄБРР і ЄІБ
Тип угоди: Консультаційні послуги
Тип повідомлення: Запрошення до подачі виражень зацікавленості (фінансується кредитом або грантом)
Дата початку подачі:
Дата завершення подачі: 01 липня 2016 року
ЗАПРОШЕННЯ ДО ВИРАЖЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ
Пан’європейські коридори
ЄБРР – Консультаційні послуги з розробки проектно-кошторисної та тендерної документацій на будівництво і реконструкцію споруд на автомобільних дорогах М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (Лот 4) та М-06 Київ – Чоп, з подальшим виконанням Інженером авторського та технічного нагляду за будівельними роботами.
Цей запит на подачу вираження зацікавленості відповідає оновленому Спільному повідомленню про закупівлі №7969-GPN-40185 для цього проекту, опублікованому на веб-сайті ЄБРР 10 серпня 2015.
Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор) отримало фінансування від Європейського Банку Реконструкції і Розвитку та Європейського Інвестиційного Банку на покриття витрат по Проекту Пан’європейського Коридору («Проект») та має намір використати кошти на оплату консультаційних послуг з розробки проектно-кошторисної та тендерної документацій на будівництво і реконструкцію споруд на автомобільних дорогах М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (Лот 4) та М-06 Київ – Чоп, з подальшим виконанням Інженером авторського та технічного нагляду за будівельними роботами.
Одним із компонентів проекту є ремонт автомобільної дороги М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі. Роботи в рамках Лоту 4 на цій дорозі включають будівництво транспортних розв’язок на різних рівнях на км 23+150, км 27+580, км 40+330, км 83+200 і ремонт транспортної розв’язки на км 36+482.
Наступним компонентом проекту є ремонт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп, який також включає будівництво 11 пішохідних мостів на км 22+960, км 30+800, 36+870, км 39+170, км 40+420, км 43+560, км 45+240, км 48+190, км 50+790, км 66+950 і км 105+780.
Укравтодор потребує наступних послуг в рамках даного завдання щодо Робіт, але не обмежуючись ними: (a) послуги з виконання проектної документації, (b) розробка тендерної документації, (c) нагляд за проектною документацією по будівельних і ремонтних роботах, (d) введення систем управлінського контролю контрактів про будівельні роботи, (e) адміністрування Контрактів Інженером, (f) контроль можливих обсягу робіт і витрат на виконання контракту шляхом моніторингу ходу Робіт і технічних документів; (g) контроль і прийняття попередніх і заключних платіжних сертифікатів підрядника; (h) прийняття і/або схвалення основного штату працівників Підрядника, страхування, гарантій, ліцензій, програм, проекту виконання робіт, планів управління дорожнім рухом, заходів безпеки, постачальників і матеріалів до використання у роботах, плани забезпечення якості та контролю, проведення лабораторних досліджень і випробувань, субпідрядників, обладнання і засобів захисту довкілля; (h) безпосередній нагляд за роботами та моніторинг ходу робіт; (j) підготовка звітів про хід робіт, про технічні аспекти та про виконання умов контракту, (k) здійснення контрольних тестувань усіх матеріалів, які застосовуватимуться під час довгострокових робіт, і всіх виконаних робіт.
Замовник запрошує до вираження зацікавленості відповідно кваліфіковані компанії, які зацікавлені у наданні послуг з Проектної документації та Нагляду за будівельними роботами і виконанні обов’язків «Інженера» у відповідності з контрактом, укладеним на всі вищезгадані роботи, який спиратиметься на гармонізовану версію стандартних умов контракту на будівництво FIDIC-MDB, версію від березня 2010 р.
Для того, щоб успішно виконати завдання, передбачається, що консультаційна команда повинна складатися із таких основних експертів:
• 1 (один) Директор Проекту/Інженер;
• 1 (один) Головний Проектувальник;
• 1 (один) Головний Інженер-Резидент;
• 1 (один) Старший Інженер по матеріалах (Забезпечення якості);
• 1 (один) Старший Інженер Автомобільних доріг/Мостів;
• 1 (один) Інженер із питань охорони довкілля;
• 1 (один) Спеціаліст із закупівель.
Окрім того, Консультант повинний передбачити забезпечення групи персоналу із надання технічної підтримки, яка складатиметься із наступних фахівців:
• 3 (три) Замісники Інженера-Резидента
• 2 (два) Інженери по матеріалах (Забезпечення якості)
• 1 (один) Інженер автомобільних доріг
• 1 (один) Інженер мостів
• 3 (три) Кошторисники
• 2 (два) Землевпорядники
• 3 (три) Інспектори (сертифіковані інженери з технічного нагляду)
• 1 (один) Спеціаліст із питань дорожньої безпеки
• 1 (один) Технік-лаборант
• 1 (один) Спеціаліст із питань охорони довкілля та соціальних питань;
• 2 (два) Перекладачі/Секретарі
Дата початку проектного завдання і тривалість: Очікується, що виконання проектного завдання розпочнеться із моменту підписання Договору (приблизно у вересні 2016).
Джерело фінансування: ЄІБ.
Право на участь в тендері: Закупівлі будуть відкритими для усіх Консультантів окрім тих, для кого така можливість обмежена ЄБРР списком підприємств, які не мають права на таку участь. Кошти кредиту не можуть бути використані в цілях будь-якої оплати рахунків від фізичних чи юридичних осіб або за імпорт товарів, якщо така оплата чи імпорт товарів заборонені рішенням Ради Безпеки ООН, прийнятим відповідно до Глави VII Статуту ООН, і підпадають під заборони Країни Замовника.
Строк для виконання розробки проекту складає 1 місяць для інспекції та досліджень і збору даних про Технічні Умови і 3 місяці на підготовку проектної документації.
Строк для виконання підготовки тендерної документації складає 3 тижні з моменту подання проектів на Експертизу.
Строк для виконання послуг із Нагляду складатиме три роки і 4 місяці, 2 роки з яких припадають на період будівництва, 1 рік послуги під час Періоду відповідальності за дефекти 4 місяці на послуги по звершенні Періоду відповідальності за дефекти.
Статус: з метою визначення можливостей та досвіду фірм-консультантів, які бажають потрапити до короткого списку, наступна інформація повинна бути включена до вираження зацікавленості:
• Опис компанії, її організація та персонал;
• Опис досвіду у виконанні схожих завдань за останні п’ять років, включаючи місце їх виконання. Подана інформація повинна для кожного проекту включати, як мінімум:
- Назву проекту;
- Роль фірми у контракті;
- Наявність пов’язаних чи головних фірм та їх відповідні ролі;
- Місце виконання послуг, дати початку та завершення виконання послуг;
- Вартість послуг;
- Назву Замовника;
- Джерело фінансування, цілі та короткий опис проекту;
- Виконані функції та завдання
- Відомість про відповідність державним і/або міжнародним законам і стандартам, і сертифікація.
• Резюме працівників, запропонованих до виконання цього завдання;
Фірми-консультанти, котрі бажають потрапити до короткого списку, повинні мати наступний досвід:
• досвід у проектуванні багаторівневих транспортних розв’язок відповідно до міжнародних стандартів та чинної нормативної бази України;
• досвід забезпечення виконання дозвільно-погоджувальних процедур у сфері будівництва згідно нормативно-правових актів України;
• досвід підготовки тендерної документації за умовами контрактів FIDIC відповідно до типової Тендерної документації ЄБРР на закупівлю робіт;
• досвід технічного нагляду на міжнародному та регіональному рівнях відповідно до умов контрактів FIDIC та проектів, фінансованих міжнародними фінансовими організаціями.
Критерії оцінювання Виражень зацікавленості:
| Критерії | Важливість |
|
|
| Опис компанії | 10% |
|
5% |
|
5% |
| Досвід | 90% |
|
60% |
|
30% |