Назад
Агентство відновлення

Інвестиційний проект «Будівництво ІІ черги Південного обходу міста Дніпропетровськ»

Інформація щодо проекту

 

1. Найменування.

«Будівництво ІІ черги Південного обходу міста Дніпропетровськ».

2. Мета.

Завершення будівництва ІІ черги Південного обходу міста Дніпропетровськ, загальною протяжністю 7,1 км (у 2014 році роботи були призупинені у зв’язку із відсутністю фінансування): будівництво ділянок міжнародної автомобільної дороги М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине на ділянці обходу м. Дніпропетровська від автомобільної дороги Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя до межі м. Дніпропетровська, а саме: км 0+00 – км 1+800; км 1+800 – км 3+700; км 3+700 – км 4+200; км 4+200 – межа м.Дніпропетровськ та завершення будівництва таких штучних споруд:

  • від автомобільної дороги Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя до межі м. Дніпропетровськ (будівництва шляхопроводу на км 0+000);
  • від автомобільної дороги Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя до межі м. Дніпропетровськ (будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на км 0+000);
  • від автомобільної дороги Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя до межі м. Дніпропетровськ (будівництво штучних споруд для проїзду с/г техніки).

Загальна протяжність обходу м. Дніпропетровськ становить 61,5 км.

Строк реалізації проекту: 2017 – 2019 роки.

Готовність об’єкту будівництва: 49%.

Загальна вартість проекту: 755 899,3 тис. грн., в тому числі:

  • виконання робіт із проектування, землевідведення, підготовчі роботи, будівельно-монтажні роботи: 387 084,0 тис. грн. (профінансовано у попередні роки, деякі земельні ділянки відведені, виготовлено та затверджено проектно-кошторисну документацію);
  • виконання робіт із будівництва: 368 815,3 тис грн. (кошти, що надаються з державного бюджету на завершення будівництва.

Довідково:

Будівництво здійснюється чотирма чергами.

І черга збудована в 2011 – 2012 роках, протяжністю 18 км.

ІІ черга знаходиться в стадії будівництва з 2012 року, протяжністю 7,1 км, складається з 11 окремих об’єктів на які розроблена проектно-кошторисна документація, проведена експертиза та виконано її затвердження.

Будівництво ІІІ та ІV черг загальною протяжністю 33,8 км планується в майбутніх роках.

3. Очікуваний вплив.

  • створення півкільця навколо м. Дніпропетровська;
  • виведення значного потоку транзитного транспорту (в основному вантажного) за межі м. Дніпропетровська і як наслідок: ліквідація заторів на вуличній мережі міста (особливо в зимовий період), збереження від руйнувань покриття вулиць, значне зменшення кількості ДТП, зменшення транспортних затрат, зменшення часу перебування в дорозі пасажирів та водіїв, підвищення середніх швидкостей руху, розвиток супутньої інфраструктури);
  • покращення екологічної ситуації в місті та його прилеглих районах за рахунок:
  • зменшення викидів в атмосферне повітря;
  • зменшення рівня шуму, вібрації та електромагнітного випромінювання;
  • зменшення щорічних експлуатаційних витрат автомобільного транспорту орієнтовно на суму 92,31 млн. грн.;
  • зменшення щорічних капіталовкладень в автомобільний транспорт орієнтовно на суму 15,73 млн. грн.

4.      Виконавець.

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

5.      Контактна інформація.

Немога Г. В. – виконуючий обов’язки начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області , контактний телефон (056) 744-82-94.

 

 

 

 

Файли для завантажування

Privacy Overview
Агентство відновлення

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

Сторонні файли cookie

Цей веб-сайт використовує Google Analytics для збору анонімної інформації, такої як кількість відвідувачів сайту та найпопулярніші сторінки.

Увімкнення цього файлу cookie допомагає нам покращувати наш веб-сайт.