Назад
Новини

Як відновлювали логістику після деокупації півночі України: хроніки перших днів

Минув рік як Сили оборони витиснули з Київської, Чернігівської, Житомирської та Сумської областей війська окупантів. У квітні 2022 року транспортна галузь України почала нову історію. На заміну ремонтам та будівництву прийшло створення “доріг життя”, яке триває донині. Сьогодні згадуємо, як починався процес відновлення транспортного сполучення на звільненій півночі.

Дороги, які були ареною бойових дій. Підірвані мости, котрі перешкодили просуванню ворога. Спалена військова техніка і цивільні автомобілі невинних жертв російської збройної агресії. Коли канонада пострілів вщухла, настав час налагоджувати логістику на деокупованих територіях. Вслід за саперами на вітчизняні автошляхи виїхала дорожня техніка.

Лічені дні минули відколи українські війська повністю звільнили Київську область. Стартує процес детальної оцінки руйнувань дорожньої, мостової та залізничної інфраструктури, а також забезпечення транспортного сполучення з містом Ірпінь.

Спецтехніка дорожніх організацій допомагає комунальникам наводити лад на вулицях міста. Дорожники прибирають вулиці міста та дороги, повалені дерева, евакуюють транспортні засоби.

На трасі Р-30 Під’їзд до м. Ірпінь облаштовується перша тимчасова переправа. Паралельно демонтують елементи підірваного мосту, який увійшов до світової історії завдяки фото журналістів – саме під його уламками 5 березня ховалися люди, коли російські війська відкрили вогонь.

Щоб доставити їжу, медикаменти та гуманітарну допомогу до мешканців передмість Києва, дорожники створюють безпечні логістичні ланцюжки. Паралельно у Київській області стартує розчищення траси М-06 Київ – Чоп, котру загарбники перетворили на цвинтар знищеної техніки.

Тим часом у Чернігівській області ситуація ще складніша. Вона стала форпостом і не пропустила загарбників до столиці з півночі. Через бої частина шляхів повністю заблокована. Десятки мостів зруйновані, порушено транспортне сполучення з обласним центром. Чернігів відрізаний від решти країни, адже великі мости через ріку Десна знищені. Завдання №1 – забезпечити транспортні коридори для безпечного пересування громадян та доставки гуманітарних вантажів. Починаємо створювати першу “дорогу життя” регіональними та територіальними шляхами.

З першого дня повномасштабного російського вторгнення дорожня інфраструктура України почала зазнавати значних руйнувань. Агентство відновлення вже рік безперервно налагоджує логістику 24/7. Ми не зупиняємось та готуємося працювати ще більше, щойно наші Збройні Сили звільнять нові території – міста та села на Херсонщині, Донеччині, Луганщині, Запоріжжі і, звісно, Криму.

Privacy Overview
Агентство відновлення

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

Сторонні файли cookie

Цей веб-сайт використовує Google Analytics для збору анонімної інформації, такої як кількість відвідувачів сайту та найпопулярніші сторінки.

Увімкнення цього файлу cookie допомагає нам покращувати наш веб-сайт.