Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман ініціює масштабний аудит якості доріг, передусім тих, що пройшли ремонт у 2017 році, і вимагає притягти до відповідальності ті підрядні організації, які свого часу неякісно виконали дорожні роботи
Одночасно Глава Уряду наполягає на необхідності швидкого впровадження нового стандарту будівництва, розробленого в рамках реалізації програми «500-500-1000». Про це він сказав під час спеціальної наради за участі керівництва Міністерства інфраструктури та Державного агентства автомобільних доріг «Укравтодор».
«Нам потрібно провести масштабний аудит того, що зроблено в 2017 році. Очікую терміновий план перевірки і рішення про створення контрольних груп (для перевірки доріг) – сказав Глава Уряду. – Всі виправлення (дорожніх робіт) мають проходити за рахунок підрядних організацій (які неякісно виконали свою роботу)».
Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України: «Минулого року 1 березня ми вже почали перевірки контролю якості проведених ремонтів. Цього року – через погодні умови – роботи із перевірки якості почнемо трохи пізніше. Я вже підписав Наказ про початок перевірок з 15 березня. Де можливо, з огляду на погодні умови, розпочнемо перевірки вже найближчим часом».
Учасники наради відзначили, що цього року план фінансування дорожньої галузі становить 45,7 млрд грн. За планом, роботи вестимуться на 218 об’єктах. Майже 60% проектної документації вже підготовлено.
Окрім того, на нараді було представлено оновлений стандарт будівництва, який «має стати настільним підручником» для дорожніх служб.
Одночасно ведеться підготовка проектів концесійних доріг. Однією з них, за планом, може стати дорога «Краковець – Львів». Інтерес інвесторів до цього проекту існує.
Глава Уряду звернув увагу, що наразі погодні умови не дозволяють масштабно розпочати дорожні роботи. Але з настанням тепла, все має запрацювати дуже швидко.
Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України, звернув особливу увагу на важливість перегляду усіх контрактів щодо гарантійних термінів.
«Рішенням Колегії тепер усі договори передбачатимуть гарантійний термін для поточного середнього ремонту – 5 років, для капітального ремонту – 10 років. Це є європейською практикою, яку ми будемо запроваджувати в Україні».
