Назад
Новини

Славомір Новак: «Від сьогодні ми почали  імплементацію Директив ЄС щодо втілення інтелектуальних транспортних систем на дорогах країни»

27 липня на спільному брифінгу Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна оголошено про початок міжнародного тендеру на реалізацію пілотного проекту Weight-in-Motion.

 

У заході взяв участь очільник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, керівник «Укртрансбезпеки» В’ячеслав Дідківський, фахівець Світового банку з питань транспорту Євген Булах та керівник Офісу підтримки реформ при міністерстві інфраструктури Олександра Клітіна.

Володимир Омелян зазначив: «Очікується, що учасниками торгів будуть консорціуми з іноземних та українських компаній. Переможець повинен бути визначений у вересні 2018 року, а роботи розпочатись в жовтні 2018 року. Проект розроблений спільними зусиллями Міністерства інфраструктури України, Світового Банку, Укравтодору, Уктрансбезпеки та міжнародних консультантів».

За словами очільника Міністерства, зміст проекту полягає в наступному: WiM-комплекси, яких буде збудовано 10 одиниць, виявлятимуть серед потоку перевантажені вантажівки і передаватиме інформацію про них інспекторам “Укртрансбезпеки” на мобільні пункти контролю, розташовані далі по дорозі. Локацій всього шість. З них на чотирьох вимірювання буде здійснюватись в двох напрямках руху, і на двох – лише в одному напрямку, в сторону Києва. Отримавши деталізовану інформацію, інспектори здійснюють зупинку автомобіля та його контрольне зважування. В разі підтвердження порушення воно документується і накладаються відповідні санкції.

«Системи будуть розташовані на автодорогах М-01, М-03, М-05, М-06, М-07. Тобто, на початковому етапі WiM-комплекси працюватимуть у так званому режимі преселекції, а пізніше – в автоматичному режимі накладання санкцій», – наголосив Міністр інфраструктури.

Також він назвав основні переваги технології WiM:

1.     Відсутність потреби в зупинці транспортних засобів чи зменшення їхньої швидкості руху для контролю;

2.     Виключення людського фактору, а отже й корупційних ризиків;

3.     Охоплення усіх 100% вантажних автомобілів, що проходять через ділянку дороги;

4.     Можливість збору “великих даних” (big data) про транспортний потік, які можуть використовуватись для аналітики та прийняття рішень.

Керівник Державного агентства автомобільних доріг України  Славомір Новак зауважив, що запровадження автоматичного вагового контролю в Україні відповідає європейським практикам: «На початку цього року ми говорили про те, що це буде важливий рік – рік запуску інтелектуальних транспортних систем (ІТС).

ІТС – це комплекс заходів, який об’єднує такі складові: Weight in Motion (WiM) – динамічне зважування в русі (система автоматизованої попередньої фільтрації потоку ТЗ для направлення їх частини на подальший контроль габаритно-вагових норм), Automatic Speed Control (ASC) – система автоматичного контролю швидкості, Traffic Control (ТС) – визначення показників інтенсивності дорожнього руху з метою аналітики.

Початок реалізації цього проекту є важливим кроком в імплементації Директив ЄС щодо втілення у життя інтелектуальних транспортних систем.

Увесь комплекс запланованих нами заходів дозволить підвищити безпеку дорожнього руху, забезпечить збереження автомобільних доріг від руйнування і дозволить отримувати достовірну інформацію про інтенсивність дорожнього руху для планування ремонтно-будівельних робіт».

Про деталі тендеру – інформація за посиланням:

https://ukravtodor.gov.ua/4489/oholoshennia/zaproshennia_do_uchasti_v_torhakh_proektuvannia_postachannia_i_montazh_shesty_maidanchykiv_zvazhuvannia_u_rusi_na_dorohakh_navkolo_kyieva_ta_dopomizhnoho_ofisu__pilotnyi_proekt_z_vprovadzhennia_systemy_zvazhuvannia_v_rusi__wim.html

 

 

Privacy Overview
Агентство відновлення

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

Сторонні файли cookie

Цей веб-сайт використовує Google Analytics для збору анонімної інформації, такої як кількість відвідувачів сайту та найпопулярніші сторінки.

Увімкнення цього файлу cookie допомагає нам покращувати наш веб-сайт.