За рік майже 650 тисяч вантажівок та автобусів перетнули кордон завдяки цій системі, яка замінила записи в чергу на звичайних папірцях.
Найчастіше послугою користувалися українські (81,2%), польські (6,7%) та турецькі перевізники (4,3%).
Першим пунктом пропуску, де запрацювала єЧерга, став «Ягодин-Дорогуськ». Сьогодні це вже 16 пунктів переходу, майже 650 тисяч перетинів кордону, 20% іноземних користувачів та понад 150 тисяч звернень на колл-центр.
За цей рік команда постійно вдосконалювала проєкт, запускала нові функції, додавали нові мови. У річницю запуску проєкту презентували ще одне важливе оновлення – відкриття всіх номерів транспортних засобів в системі. Нововведення полягає в тому, що кожен користувач бачитиме номер вантажівки повністю, зможе слідкувати за коректністю роботи системи та верифікувати, чи дійсно вантажівка з єЧерги заїжджає на пункт пропуску.
Подальші плани – масштабувати проєкт для всіх транспортних засобів, зокрема, і для легкового транспорту.
«Найважливіше і найважче було вибудувати довіру до системи електронної черги та зробити проїзд через кордон максимально прозорим та комфортним. Вдячний усім водіям та асоціаціям перевізників, які підтримали нас на початку, усім, хто допомагав впроваджувати електронну чергу увесь цей рік», – коментує голова Агентства відновлення Мустафа Найєм.
Нагадаємо, що Україна стала однією з перших країн у світі, яка запровадила електронну чергу перетину кордону, і першою у світі, де електронна черга перетину кордону стала безкоштовною для перевізників.
Проєкт «Електронна черга перетину кордону/єЧерга» реалізується Міністерством інфраструктури у співпраці з Міністерство цифрової трансформації України, Укртрансбезпека, Державним агентством автомобільних доріг, Державна митна служба України та Державна прикордонна служба України за підтримки TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.