Продовжуємо реконструкцію мосту через річку Гнізна на 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече.
Будуємо нову споруду моста та замінюємо комунікації, що розташовані під дорожнім полотном на підходах до неї. Починаємо будувати арматурний каркас трьох нових опор споруди — уже забетонували останній ростверк третьої опори.
Згідно з проєктом, новий міст буде 48,7 метрів у довжину та 12,8 метрів у ширину. Він матиме 2 смуги руху та тротуари з двох сторін завширшки 1,8 метри.
Підкреслимо, що контроль за всім процесом реконструкції мосту в Теребовлі — багатоетапний. Роботи перевіряють кваліфіковані інженери Служби відновлення та незалежний інженер-консультант. Він контролює дотримання затвердженого графіку виконання робіт та наглядає за здійсненням вхідного та операційного контролю. Зокрема, перевіряє документи, що засвідчують якість матеріалів, виробів та конструкцій, які надходять до місця будівництва. Окрім цього, Державне підприємство «НІРІ» здійснює науково-технічний супровід відновлення моста.
Також у Теребовлі для потреб мешканців міста встановили нову дощову каналізацію, перевлаштували магістральний водогін та водопровід, до якого відбуватиметься підключення до користувачів.
Готуємося до влаштування нового дорожнього одягу від відновленого мосту до перехрестя трас М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече та Р-87 Галич — Підгайці — Сатанів.
Нагадаємо, що Кабінет Міністрів України спрямував на реконструкцію мосту в Теребовлі кошти Європейського інвестиційного банку. Фінансування є цільовим, ці кошти виділені на ключові проєкти транспортної інфраструктури в Україні.

