Назад
Новини

М-06 Північний обїзд Житомира буде розширено до 4 смуг руху

Найближчим часом почнеться  реконструкція Північної об’їзної м. Житомира по трасі М-06 між розв’язками  “Житомир – Східний” і “Житомир – Західний”. Довжина ділянки реконструкції становитиме 22,3 кілометра.

Роботи виконуватиме компанія Sinohydro Corporation Limited (КНР), після чого дорога матиме чотири смуги руху з двома проїзними частинами по 7,5 м кожна та розділювальною смугою. Швидкість руху буде підвищена до 110 км/г.

В 2017 році було вирішено питання  виділення необхідних земельних ділянок під реконструкцію, а також ці ділянки вже очистили від дерев.

Минулого року Державне агентство автомобільних доріг України та компанія Sinohydro Corporation Limited (КНР) підписали контракт на виконання робіт, які триватимуть 2 роки. Очікуваний термін завершення робіт – 2020 рік.

Вартість реконструкції складатиме понад 42 млн євро. Проект фінансується за рахунок кредитів ЄБРР та ЄІБ.

Проект передбачає реконструкцію 22,3 кілометрів дороги М-06/Е40:

  • доведення дороги до І-Б технічної категорії;
  • будівництво та реконструкцію 4 транспортних розв’язок в різних рівнях;
  • реконструкцію 3 існуючих шляхопроводів через залізницю;
  • реконструкцію існуючого мосту через р. Кам’янка;
  • будівництво 2 пішохідних мостів;
  • влаштування освітлення та сучасних засобів з організації безпеки руху.

Існуюча інтенсивність руху на цій ділянці дороги складає 6290 авт./добу в транспортних одиницях і 13210 авт./добу легкового транспорту. Перспективна інтенсивність руху становитиме 14840авт./добу та 29940 авт./добу відповідно.

Довідково: Автомобільна дорога М-06 Київ – Львів – Чоп є основним транзитним коридором через територію України. Вона перетинає Україну зі Сходу на Захід та забезпечує вихід а Угорщину, Словаччину та Польщу. Ця дорога включена до європейського маршруту Е 40, входить до міжнародного транспортного коридору №3 та національного коридору Європа – Азія.

Контракт на реконструкції Північного обходу укладено в рамках проекту «Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва (Пан’європейські коридори)». Фінансування робіт здійснюватиметься за рахунок кредиту від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Інженер з технічного нагляду за виконанням робіт – IRD Engineering S.r.l. (Італія).

Privacy Overview
Агентство відновлення

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

Сторонні файли cookie

Цей веб-сайт використовує Google Analytics для збору анонімної інформації, такої як кількість відвідувачів сайту та найпопулярніші сторінки.

Увімкнення цього файлу cookie допомагає нам покращувати наш веб-сайт.