Найближчим часом почнеться реконструкція Північної об’їзної м. Житомира по трасі М-06 між розв’язками “Житомир – Східний” і “Житомир – Західний”. Довжина ділянки реконструкції становитиме 22,3 кілометра.
Роботи виконуватиме компанія Sinohydro Corporation Limited (КНР), після чого дорога матиме чотири смуги руху з двома проїзними частинами по 7,5 м кожна та розділювальною смугою. Швидкість руху буде підвищена до 110 км/г.
В 2017 році було вирішено питання виділення необхідних земельних ділянок під реконструкцію, а також ці ділянки вже очистили від дерев.
Минулого року Державне агентство автомобільних доріг України та компанія Sinohydro Corporation Limited (КНР) підписали контракт на виконання робіт, які триватимуть 2 роки. Очікуваний термін завершення робіт – 2020 рік.
Вартість реконструкції складатиме понад 42 млн євро. Проект фінансується за рахунок кредитів ЄБРР та ЄІБ.
Проект передбачає реконструкцію 22,3 кілометрів дороги М-06/Е40:
- доведення дороги до І-Б технічної категорії;
- будівництво та реконструкцію 4 транспортних розв’язок в різних рівнях;
- реконструкцію 3 існуючих шляхопроводів через залізницю;
- реконструкцію існуючого мосту через р. Кам’янка;
- будівництво 2 пішохідних мостів;
- влаштування освітлення та сучасних засобів з організації безпеки руху.
Існуюча інтенсивність руху на цій ділянці дороги складає 6290 авт./добу в транспортних одиницях і 13210 авт./добу легкового транспорту. Перспективна інтенсивність руху становитиме 14840авт./добу та 29940 авт./добу відповідно.
Довідково: Автомобільна дорога М-06 Київ – Львів – Чоп є основним транзитним коридором через територію України. Вона перетинає Україну зі Сходу на Захід та забезпечує вихід а Угорщину, Словаччину та Польщу. Ця дорога включена до європейського маршруту Е 40, входить до міжнародного транспортного коридору №3 та національного коридору Європа – Азія.
Контракт на реконструкції Північного обходу укладено в рамках проекту «Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва (Пан’європейські коридори)». Фінансування робіт здійснюватиметься за рахунок кредиту від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Інженер з технічного нагляду за виконанням робіт – IRD Engineering S.r.l. (Італія).
