Рішення про це було прийняте ще 21 грудня 2021 року, під час засідання другого Спільного консультативного комітету (Joint Advisory Committee – JAC), присвяченого результатам реалізації програми «Українська архітектура реформ» (URA 2.0) в Україні.
Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков підкреслив важливість співпраці з обома Командами підтримки реформ в рамках програми URA 2.0 та оголосив про початок процедури їх об’єднання з метою підвищення ефективності у реалізації реформ. «Ознайомившись з результатами діяльності RST Мінінфраструктури та RST Укравтодору, було прийнято рішення об’єднати дві команди з метою кращої координації діяльності та досягнення результатів», – зазначив Олександр Кубраков у своєму зверненні до учасників JAC.
З 24 лютого функціонування галузі було переорієнтовано на потреби воєнного часу. RST в оновленому форматі активно долучається до цих процесів, а також продовжує працювати над підготовкою євроінтеграційних нормативно-правових актів, розширенням санкційного списку в транспортній галузі щодо рф та рб, залученням фінансування для відновлення транспортної інфраструктури України. Спільно з міжнародними партнерами RST проводиться аналіз повоєнної відбудови різних країн з метою застосування цього досвіду в Україні.
Крім того, об’єднана Команда підтримки реформ зосередиться на таких напрямках, як антикорупційна діяльність, цифрова трансформація, стале бюджетування, підтримка інвестиційних проєктів, міжгалузева безпека інфраструктури.
ВАЖЛИВО! У зв’язку з бойовими діями, процедури відбору на посади директора та заступника директора призупинені, оновлену Команду підтримки реформ Міністерства інфраструктури України продовжує очолювати Ірина Кошель-Репневська, заступницею директорки є Олександра Азархіна.
Нові пріоритети реформ будуть визначені і остаточно затверджені після перемоги України.
Більше: bit.ly/3wq52v2
